L'energia di a biomassa hà da fà cose fantastiche

L'energia biomasse in u sviluppu di u nostru paese più incomprensione chè comprensione, più difficoltà chè sustegnu, ma per via di a so bellezza naturale, è infine ghjornu per ghjornu per cresce è cresce.

À a fine di u 2016, a biomasa hà generatu 63,4 miliardi di kilowatt-ore di elettricità in tuttu u paese, chì hè vicinu à a produzzione annuale di a Centrale Elettrica di e Tre Gole, una tappa.

D’impurtanza, a metà di e so materie prime venenu da rifiuti agriculi è furesteri cume i steli di colti, è l’altra metà vene da i rifiuti urbani. Vale à dì, mentre pruduce energia elettrica pulita, pò alleviare e duie principali malatie ambientali di a combustione à campu apertu di steli è di spazzatura urbana, dunque hà duie funzioni di prutezzione di l'ambiente.

Avemu ancu fattu bè in aumentu di i rivenuti di l'agricultori è in mira per alleviare a miseria.

01

D'appressu à i dati di l'OIE di l'Organizazione Internaziunale di l'Energia, u riscaldamentu di u carburante da furmà in u mercatu glubale di l'energia di biomasse hè u primu postu, ma a parte di a China hè assai chjuca, u cunsumu annuale in u 2016 hè solu 8 milioni di tunnellate, o in u 2013 dopu à u focu naziunale di nebbia hà iniziatu à pagà. attenzione è sviluppu.

A nebbia Grg deve esse pressata à u carbone, a difficultà di pressà u carbone risiede in u cunsumu annuale di circa 270 milioni di tunnellate di carbone Te più di 500 mila caldaie à carbone chjuche è di medie dimensioni sottu à 20 tonne.

Sò assai disperse, di picculu vulume è difficiule da brusgià pulitu.

04

 

U "carbone à gasu" hè bonu, ma micca realistu, u riscaldamentu di u carburante da furmà hè di sicuru a megliu opzione.

Hè previstu di ghjunghje à 30 milioni di tunnellate in u 13u periodu di u Pianu Cinquennale, cù 100 milioni di tunnellate pussibule in u 2030.

È a generazione di energia da biomasse, u riscaldamentu di u carburante da furmà hè ancu biomasse solida cum'è materie prime, sia materie prime sia capacità di e doppie funzioni di prutezzione di l'ambiente, oltre à benefici agriculi.

In u primu decenniu di u 21u seculu, quandu u biogas industriale è u biogas di a Germania sò passati da più di 800 à più di 5.000, generendu (quandu) più elettricità cà idro, a Cina hè stata alluntanata da u biogas di e famiglie rurali finu à pochi anni fà.

In l'estate di u 2013, u prufessore Cheng è aghju scrittu una lettera cumuna à u premier Li Keqiang nantu à u sviluppu di u gas bio-naturale in Cina.

"A fermentazione anaerobica hà a più alta efficienza di cunversione di l'energia è di u materiale trà i metudi di cunversione energetica di biomasa", dice a lettera.

E emissioni nette di gas à effetto serra per u ciclu di vita cumpletu (ACV) di u gasu naturale fossile sò 398 grammi, mentre chì u biogas fattu da bestiame è letame di pollame hè menu 414 grammi.

Rispuntendu à i veiculi diesel è benzina, u biogas di i veiculi pò riduce l'emissione di particule è CO2 di 90%.

Inoltre, a mo maiò hè a scienza di u terrenu. In u prucessu di combustione di biomasse à alta temperatura, più di dece tipi d'elementi nutritivi vegetali cum'è u fosforu, u manganese, u zincu è u ferru sò cunsolidati è ùn riescenu micca à esse riciclati in terra, mentre chì a fermentazione anaerobica ùn pò micca solu riciclà in terra, ma esse ancu in un statu organicu.

U biogas hè ghjustu principiatu in Cina, ma a tecnulugia cummercializata è l'attrezzatura sò diventate mature.

L'Amministrazione Naziunale di l'Energia è u Ministeriu di l'Agricultura anu fattu grandi sforzi per prumove a produzzione di 8 miliardi di m3 in u 13u Pianu Cinquennale, è l'investimentu cuntene circa u 60% di l'energia tutale di biomasse.

02

A capacità di pruduzzione stimata in u 2030 ghjunghjerà à 40 miliardi di m3, 5 miliardi di m3 in più di l'importazioni di gas fossili da u gasdottu nordu russu.

Simu ancu di più incuragiti da u discorsu di u presidente Xi Jinping à a 14a riunione di u Gruppu Centrale di Direzzione per l'Affari Finanziarii è Economichi à a fine di u 2016.

«A prumuzione di u riscaldamentu pulitu d'inguernu in a regione di u nordu hè cruciale per u calore di a ghjente in a regione di u nordu è a riduzione di i ghjorni di smog. Hè una parte impurtante di a rivoluzione in a produzzione è u cunsumu d'energia è a rivoluzione in u stilu di vita rurale ".

"L'accelerazione di l'eliminazione è u riciclamentu di i rifiuti da l'allevu è u pollame hà una influenza annantu à l'ambiente di travagliu è di vita di più di 600 milioni di residenti rurali, a rivoluzione energetica in e zone rurali, è a capacità di migliurà a fertilità di u terrenu è di cuntrullà a fonte agricula senza puntu pulluzione. Questu hè un grande bè chì prufiterà à longu andà u paese è a ghjente.

Duvemu rispettà a pulitica di sustegnu di u guvernu è l'operazione orientata à u mercatu di l'imprese, piglià biogas è bio-gas cum'è a direzzione di trattamentu principale, è aduprà l'energia lucale è vicina è u fertilizante organicu agriculu in e zone rurali cum'è a direzzione principale di usu, è sforzà per risolve in fondu u prublema di trattamentu di i rifiuti è di sfruttamentu di e risorse di splutazioni agriculi à grande scala in u periodu di u XIII Pianu Cinquennale ".

Innota chì in u so discorsu, u presidente Xi hà ligatu a produzzione di biogas à u riciclamentu di i rifiuti organichi cum'è u sterile di bestiame è di pollame, u cuntrollu di u smog è a primura per a vita di e persone.

Infine, u biocarburante liquidu, chì hè u primu principiu in Cina, u più longu sviamentu di u so genaru.

À u principiu, l'etanolu di granu invechjatu hè partutu male, è dopu hè statu messu nantu à l'etanolu cellulosicu, chì ùn pudia micca esse attaccatu per un bellu pezzu.

03 05

In l'ultimi anni, un novu approcciu hè statu sviluppatu in u mondu, da a piattaforma biologica à a piattaforma termochimica è sò state fatte scoperte.

A materia prima ùn hè più amidu è oliu ma lignocellulosa, è u pruduttu ùn hè più oliu combustibile di bassa qualità ma biodiesel di alta qualità è oliu leggiu.

À u nostru piacè, Wuhan Kaidi hè statu nantu à l'altupianu tecnologicu è in a pusizione di punta in u mondu.

Una pianta di biodiesel cù una pruduzzione annuale di 200.000 tunnellate serà messa in opera in Cina l'annu prossimu, chì serà di significazione epoch-making.

A scuperta tecnologica porta a scuperta di a materia prima, a scuperta di a materia prima porta a scuperta di l'urigine di a materia prima.

A materia prima per a generazione di energia da biomasse, u riscaldamentu di u carburante da furmà è u biogas vene principalmente da rifiuti organichi da campi è boschi, mentre a termalizazione pò esse aduprata per pruduce carburanti liquidi di alta qualità da terre marginali chì ùn ponu micca cultivà colture ma ponu cultivà colture energetiche resistenti.

Avà, quantu di sta terra marginale ci hè?

I dati chì avemu ottenutu da u Ministeru di a Terra è di e Risorse è l'amministrazione forestale di u Statu in 2014 eranu 166 milioni di ettari.

Hè cusì eccitante. Hè in realtà 700 milioni di mu più di 1,8 miliardi di mu di terreni agriculi in Cina. Hè veramente una "minera d'oru" d'energia biomasa tamanta.

Quantu biomasse pò esse prodotta da 1,66 ettari di terra marginale?

结尾


Tempu di posta: Jun-18-2021