Chì parametri di cuncepimentu sò richiesti per i prughjetti di biogas?

Quandu si cuncepisce un prughjettu di biogas, ci sò parechji parametri chì devenu esse precisi, chì implicanu a scala di u prugettu, u vulume di trattamentu è u vulume di pruduttu da custruì in u futuru.

1. A quantità di feci (quantità di materie prime). S'ellu ùn hè micca u letame di a splutazione aduprata, a quantità è a concentrazione di e materie prime aduprate devenu esse afferrate accuratamente per facilità a selezzione di prucessi è a selezzione di l'attrezzatura.
2. Pruduzione di biogas. Quantu biogas pò esse pruduttu à a fine hè una questione di grande preoccupazione per u pruprietariu o l'investitore, chì hè direttamente legata à i benefici ecunomichi di tuttu u prugettu.
Parametri di cuncepimentu di ingegneria di biogas
3. A quantità tutale di sterile. Decide chì dimensione reattore anaerobicu aduprà.
4. U cunsumu d'acqua per a diluzione. Calculate secondu a quantità di stercu è di cuncentrazione di manghjusca, è aduprate acqua pulita o slurry di biogas per vultà.
5. A quantità di residui di biogas è di slurry di biogas. Perchè l'ambiente circundante di ogni prughjettu hè diversu, u scopu di i residui di biogas è di a slurry di biogas hè ancu diversu. Sapendu a produzzione, pudete preparà per l'eliminazione in anticipu.

biogas power plant

Shijiazhuang City Zhaoyang Biogas Equipment Co., Ltd. hè stata creata in u 2009, chì copre una zona di più di 30 ettari è impiega più di 100 operai.

I prudutti principali di a cumpagnia sò cisterne di assemblea di smaltu è cisterne di stoccaggio di gas à doppia membrana. A pruduzzioni annuale di placche in acciaio smaltatu ghjunghje à 60.000 fogli, è a capacità tutale di produzione pò ghjunghje à più di 100.000 fogli. A produzzione annuale di i serbatoi di stoccaggio di gas à doppia membrana ghjunghje à 200 insiemi. In l'ultimi anni, a sucietà hà introduttu apparecchiature di produzzione avanzate, tecnulugia di produzione continuamente migliorata, attelli di produzione automatizata, è a qualità di u produttu hà righjuntu u primu livello in l'industria. Fornite i clienti cun inseme cumpletu di alta qualità di attrezzature per a prutezzione di l'ambiente.

Sì site interessatu à ciò chì pudemu offre? O interessatu à visità unu di i nostri prughjetti? O avete bisognu di più infurmazioni nantu à i nostri prudutti? O vulete riceve più informazioni nantu à e nostre installazioni è tecnulugia? O vulete sapè ciò chì pudemu fà per voi?

Ùn esitate micca à cuntattateci.
 
Eddy | Direttore di vendita
Mob / Whatsapp / Wechat: +8615032296326
E-mail: eddykeo@163.com

Tempu di posta: Jul-23-2021